🚚 Transport gratuit peste 1000 de lei!BlogAfișează lista magazinelorAjutor
Comanda telefonic: 0744 103 464

Realizarea comenzii

Comenzile pot fi înregistrate pe site-ul nostru, sau telefonic.

După înregistrarea comenzii, primești un e-mail de confirmare. De asemenea, vei fi informat despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.

Realizarea comenzii

Toate produsele noastre sunt afișate pe site. Pe pagina noastră principală, cu ajutorul filtrelor, poți găsi produse după model, marcă, culoare, mărime, preț și mulți alți parametri.

  • Alege produsul și culoarea

  • Selectează mărimea potrivită

  • Click pe căsuța ”Adaugă în coș”

  • O mică fereastră se va deschide, cu două opțiuni: ”Autentificare și salvare” sau ”Afișează coșul”. Selectează acțiunea dorită.

  • Vor apărea toate produsele selectate din coșul tău. Dacă este cazul, poți adăuga aici și un cod de reducere sau să ștergi/modifici produsele din coș, apoi click ”Mergi la casă”

  • Loghează-te în cont sau continuă ca și invitat, apoi completează informațiile necesare.

  • Alege metoda de livrare și de plată.

  • Pssst … De fapt, este mult mai ușor decât pare!

  • Nu uita să citești regulamentul și politica de confidențialitate și apoi click pe ”Comand și plătesc”.

  • Depunem toate eforturile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.

    Comenzile sunt livrate în aproximativ 2-4 zile lucrătoare din momentul înregistrării. În situații excepționale, timpul de livrare poate fi prelungit. În acest caz, te vom informa prin e-mail.

    Timpul de livrare nu include sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.

    Statusul comenzii poate fi verificat în contul tău de client sau pe site-ul firmei de curierat.

    Te informăm despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.

  • Pentru a anula sau modifica o comandă, te rugăm să ne contactezi accesând chatul, din contul tau de client, adresa noastră de e-mail sau telefonic. Anularea comenzii nu se poate efectua dacă aceasta a fost deja împachetată, iar într-o comandă nu se pot efectua următoarele modificări: cantitate, mărime, culoare, model, cumulare comenzi.

    • Comandă nouă – comanda ta a fost înregistrată și este în curs de verificare.

    • În așteptarea plății – plata prin card nu s-a înregistrat și trebuie să reîncerci efectuarea plății. Dacă nu reușești să efectuezi plata, comanda se va anula automat.

    • În așteptarea produsului – produsul ales se află într-un depozit extern. În acest caz, timpul de livrare se prelungește cu încă 2-3 zile lucrătoare.

    • Pregătit de expediere – comanda a fost împachetată și este trimisă la depozitul de expediere pentru a verifica produsul și ambalajul acestuia.

    • Trimis – comanda a fost trimisă din depozitul nostru. În acest moment, coletul așteaptă să fie preluat de curier sau este deja în drum spre tine.

    • Anulat – comanda a fost anulată deoarece plata nu s-a înregistrat sau ai solicitat anularea. Nu putem relua o comandă anulată. Produsele dintr-o comandă anulată vor apărea din nou pe site-ul nostru în aproximativ 24h.

    • Returnat – coletul trimis retur a ajuns în depozitul nostru. După verificări, în aproximativ 3-5 zile lucrătoare vor fi restituiți banii.

    • Colet neridicat – coletul neridicat de la curier a ajuns în depozitul nostru. După verificări, dacă comanda a fost achitată, în aproximativ 3-5 zile lucrătoare vor fi restituiți banii automat în contul din care ai achitat comanda. Dacă mai dorești comanda, te rugăm să replasezi pe site.